söndag 28 september 2008

Här kommer de utlovade bilderna från vårt nya hem. Måste säga att jag själv är väldigt nöjd med både väggar och golv.

Hallen

TV-rummet

Och några bilder från köket
Idag när jag kom hem från en lite shoppingtur så var det bara att sätta igång med trädgården. Klippte gräset med vår käcka gamla klippare (det gick som hejsan) och sen var det ju bara att ta krattan å kratta ihop allt gräs eftersom det inte finns något som samlare upp gräset på gräsklipparen. Tur att vi inte har större tomt. :) Titta så fint det blev!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhh vad läckert!!! Vill oxå, vill oxå! Jag får komma hem till er och njuta i ert hem i stället:) På onsdag då kanske?!? kram

femtioettan sa...

Det blir bra ni är så välkomna! Då får ni komma å mysa i nya soffa!

Kram

Anonym sa...

Halloj!
Vad snyggt det blir! Ska bli skoj o se när allt e färdigt! Funderar på vad jag kan göra i min lilla etta :-) Må så gott! K