onsdag 6 augusti 2008

Bakning för fullt!

Idag har jag bakat för fullt och stoppat i frysen. Allt för att det ska finnas fika när det är dags att börja arbeta i huset. Menas jag bakade packade sambon lådor. Det blev bullar, kärleksmums, kladdmuffins och pizzabullar, och allt blev jättegott!
När jag är mitt uppe i pizzabull-baket kommer det in en geting som är väldigt intreserad av vad jag håller på med. Efter att jag har försökt vifta bort den ett tag så sticker den till. :( Så med ett ont finger och en plasthandske på handen fick jag avsluta baket. Det som är illa är att det är virkfingret som åkte på ett stick, så nu blir det nog dåligt med virkandet på några dagar.





Aj, aj, aj mitt finger!



Det blev en hel del att stoppa i frysen!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,oj,oj vad gott allt det där såg ut. Jag skulle oxå gett dig ett stick i fingret för att få en smakbit,hihi.

David Wallin sa...

Säg till när ni behöver flytthjälp!
:)