onsdag 6 augusti 2008

Mycket att göra på semestern!

Den senaste veckan har det varit fullt upp fast det är semester. Vi var ute en tur på sjön med övernattning och mycket bad. Men när vi vaknade på lördags morgon var det inget fint väder utan regn. Då bestämde vi oss för att åka till Göteborg en dag tidigare.



Under våra dagar i Göteborg besökte vi Hornbach, Ikea, Mio och en massa andra affärer. Allt för att införskaffa saker till huset. Men det är inte lätt när det finns så otroligt mycket att välja mellan. Tur man inte ska köpa nytt dasslock för det fanns en hel del att välja mellan!


En av kvällarna var vi på sjuårs-kalas hos min kusin. Det är hennes son vi firade. Vi fick god mat och en väldigt fin tårta!


När vi kom till Ikea så hittade vi en massa bra saker. Det blev en hylla bl.a. som inhandlades. Sedan har jag hitta några saker som kommer hamna på min önskelista. Lådor att lägga skorna i när man förvarar dem i garderoben. Man kan även sätta in bilder så man ser vilka skor det är i lådan. Då får man ju nästan en lika fin garderob som Carrie i sex and the city :)


Den här fina gungstolen hoppas jag kommer stå i mitt hem framöver! Självklart den finns oxå med på min lista!


Som alltid när vi är i Göteborg händer det saker. Sist var det översvämning och vatten överallt och denna gången var det stor brand några kvarter bort.


1 kommentar:

David Wallin sa...

Det är nästan så att man börjar bli misstänksam när ni är i GBG.
Vad skall hända nästa gång tro!