torsdag 13 november 2008

Orka handla!

Japp, det gjorde jag verkligen! Jag har handlat å handlat å handlat. Det var en alldeles för full buss som körde hem från Ullared. Jag stod för tre säckar :)
Det blev en massa julsaker och gardiner som jag är jättenöjd med. Sen blev det en del julklappar och lite annat smått å gott! En sak är sann, det är helt otroligt hur mycket man kan handla på det stället! Har hört att det är Sveriges största turist mål, och det är jag inte förvånad över. Det är ju alltid fullt med folk där!


4 kommentarer:

femtioettan sa...

Blev vist lite lite bild, klicka på den så blir den större!

Anonym sa...

Gardinerna ska jag spana in när jag kommer på inflyttningsfest nästa helg!! Du kan konsten att shoppa du. Snart ska vi ju på tur till Göteborg också där kommer vi förmodligen att hitta en hel del också, det hoppas i alla fall jag på.

Kram fårn tjejen med de nya lockarna, hihi

Anonym sa...

Mycket snygga saker du har hittat! Vad kul att kunna shoppa loss så där.
Vi ses ev. nästa helg då, vi får se hur vi gör med barnvakt.
Kram kram

Anonym sa...

hej
gud va kul med ullared
förstår att du shoppat loss. Måste snart komma till dig och kolla in huset, har väl hänt massor sen jag var där.