söndag 16 november 2008

Pyntat med blommor

Idag har jag varit på blomsterlandet och gjort några inköp. Det blev en Azalea på stam som nu står i en vi kruka inne i TV-rummet & en En som har fått en vit kruka och är placerad i hallen (får nog vänta med att julpynta den tills första advent). Är mycket nöjd med mina inköp!


Hittade även roliga granar i olika färger på Rusta, men jag håller mig nog till en traditionell grön gran. Tror jag vet en som skulle kunna tänka sig en rosa eller vad säger du Sofia?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror också jag håller mig till en traditionell grön gran :) Vi har sålt vår Bil idag annonsen var ute i 6 timmar och nu såld, snacka om snabbsåld! Vi måste få komma på en fika när vi anländer till Lidköping och se erat nya fina hus med massor av kap från berömda Ullared (jag ska dit sista helgen i november och shoppa loss). Du vet att ni alltid är välkomna förbi oss i Göteborg när ni är här. Kramar Kusins fru Linda